Packat och klart in i minsta detalj ;)

2011-06-22 22:08:31 / 0 kommentarer ..




Inte helt dumt det här!!
Nu är det helt kirrat! Kommer att ha två sommarjobb i sommar - totalt fullt upp med andra ord ;)
Men det gillar jag^^ Trodde även att jag inte skulle gilla telefonsäljarjobbet men än så länge har det gått helt och hållet över förväntningarna.
Idag har jag knarkat te på jobbet däremot - har så sjukt ont i halsen att jag håller på att dö! xD.

Magen säger att den är hungrig så jag skall ta och mata den med lite gosaker innan jag börjar packa inför avresa imorgon. Vet inte hur bra tillgång till internet jag kommer att ha så ni får ha lite överseenade med det!

Puss på er!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!