Riktig jävla pissdag

2011-06-06 12:25:26 / 0 kommentarer ..




Klockan är kvart över 12. Jag har nyss klivit upp och jag är redan less på den här dagen xD.
Försöker muntra upp mig med lite musik men det verkar inte fungera än så länge...
Läsa en bok? Eller se en film? Någon dera blir det - vill inte sitta vid datorn av någon konstig anledning... Skitkonstigt xD. Kommer väl senare kanske ;)


Fortfarande ont i svanken gör att dagen blir sämre också - har haft det sedan Zumbapasset i Torsdags:S
Det är ändå 4 dagar sedan... Borde ge med sig snart tycker jag... Byta säng kanske?









Jenna hjälpte mig att hålla djuren när jag klippte klorna på dem ;)
På Legolas gick det bra som vanligt - Aragorn är en liten gnällapa när det gäller klorna däremot, haha.
En av hans klor hade tydligen gått sönder också - den lät jag bli att klippa så får vi se om den lostnar själv. Får hålla lite koll på den helt enkelt ^^



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!