Super trött!

2011-06-18 23:42:52 / 0 kommentarer ..




Idag har jag städat, tvättat och planerat hela dagen ;)
Har nämligen en eventuellt resa på G framför mig imorgon;)
Men det återkommer jag om imorgon^^ Inget jag tänker avslöja nu - jag håller er på halster så får ni se sen ;)

Mattias har bakat Dessi´s bröd idag - ffrukost imorgon!! Mums!
Den är så jäkla god! ;)

Utöver detta har det inte hänt så mycket idag - varit till spike och gett honom mat - umgåtts med killarna och även grillat^^
Super bra dag!!

Nu skall jag läsa lite! Super trött!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!