Tycker inte om människor som inte tar ansvar!!

2011-06-06 12:28:02 / 0 kommentarer ..




Less på människor som inte kan ta sitt ansvar och/eller höra av sig om de ändrat sig om något..
Sista labben har jag inte skrivit en rapport på - min labbkompis har inte svarat på mina tusen mejl jag skickat.
Bad en vän till honom säga att jag sökte honom - det gjorde hon - han har fortfarande inte hört av sig...
Hatar det... Vilket betyder att jag måste skriva den där jävla rapporten själv... Jag som knappt ens fattade uppgiften... Well... vad har jag för val? Blir ju inte godkänd annars i kursen... Suck... Verkligen Suck...

Inte orken eller lusten till att göra det idag heller... Får bli någon dag när jag orkar helt enkelt...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!