Funny Day!

2011-03-28 11:39:37 / 1 kommentarer ..




Strax bär det av mot ICA Maxi för storhandling med Ikis;)
Hon är på väg hit nu så det är ju bra^^
Skall göra mig en kopp te och dricka nu hade jag tänkt så här innan hon kommer.
Sen skall räkningarna betalas och sådant^^

Fick en glad överraskning igår när vi kollade E-fakturan för hyran.
De har sänkt den med 700 kronor cirka den här månaden.
Måste bero på rabatten för att vi inte renoverat lägenheten ;)
Det gillar vi ialalfall! Så helt plötsligt blev det nästan roligt att betala räkningar, haha.

När jag kommer hem skall jag städa åt djuren och självaste lägenheten! Den behövs faktiskt.
Boka tvättid måste jag göra med samt diska. OCH plugga :P haha.

Funny day!

Kommentarer

Sv: Spelar ju ingen roll, jag vill ju ha den här kameran eftersom då vet jag att kag får tipa och råd från Simone som själv har just den här modellen.

2011-03-28 12:54:39
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!