Helgen + The Studio

2011-03-27 22:01:18 / 3 kommentarer ..



Hallå igen!

Inte orkat skriva här på ett par dagar då jag har velat göra andra saker.

i Fredags var Ikis hit;D
Har ju snackat om en filmkväll sen september men det har ju aldrig blivit av!
Måste verkligen göras om! Så jäkla kul hade vi!
Ost och kex + en dålig film = helt underbar kväll;)!

Igår var jag med brudarna på The Studio.
The studio är ett företag som tar bilder på dig samt sminkar och stylar ditt hår i tre olika outfits - helt gratis!
Det enda som kostar är om du vill ha bildern efteråt. Och för hela det kalas har de väldigt bra priser på bilderna med. Med tanke på att du får en profisionell fotograf som hjälper dig med fotoställningarna också ;)
Helt underbar upplevelse! Kommer definitivt att göra om detta om ett halvår! Sjukt roligt.

Hade gärna köpt fler bilder - men ekonomin för denna månad tillät inte mer än en för min del ;)
Detta blev resultatet!!









Idag har jag pluggat lite grann!

Ny kursinskrivning på onsdag! Kul värre!!

Nu skall jag göra något annat xD haha ;)



Kommentarer

Jättefin bild!! :D

2011-03-28 09:54:18

Måste ha vart roligt!

Vill med på sådant så man kanske ska önska sig det i födelsedags present kanske ;)

Super snygg bild <3

2011-03-28 11:24:36

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-11-18 10:04:21
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!