Nej nu!

2011-03-23 22:42:22 / 1 kommentarer ..




Nej nu blire plugg en lite stund till - sedan sängen så att man kommer upp imorgon!
Är skittrött redan nu. Så så himla mycket plugg blire nog inte. Kikar igenom allting och sedan kliver jag nog upp tidigare imorgon. Och kollar igenom allting imrogon med^^
Blir nog smartast så;)


Less på grannarna som lever om och håller på i trapphuset och ute på Loftgången! Hoppas att de slutar snart! Jävligt irriterande kan jag lova...
Borre i väggarna tidigt på morgonen tycker de om också!



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB http://lorissalovebomb.se

sv: tack snälla Sandra för din härliga kommentar :D Jag ber om ursäkt att bloggen har varit lite trist på senaste tiden, jag har varit sjuk. Nu är jag back on track igen ^^

2011-03-24 21:51:56
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!