Secondhand Shopping!

2011-03-27 22:52:07 / 1 kommentarer ..



I fredags var jag på Secondhand runda med Ynk ;D
Det var super roligt!
Myrorna och röda korset - sedan barnenshus, djurmagazinet och Café Victoria för lite Te;D

Kom hem med lite nya kläder - temuggar + fat ;D
Lite smycken och sådant;)











































Lite svårt att ta bilder på sig själv med mobilkameran ;) Så ni får ha lite överseende med det:P haha.
En söt liten rosa klänning är det jag har på mig ialalfall.
Köpt lösnaglar variant extra korta;) Fungerar mycket bättre för mig faktiskt. Så det kändes ju skönt;)




Har för er som inte märkt det också - inte druckit kaffe på 3 veckor nu :P
Vilket känns ganska bra - nu dricker jag en jäkla massa te istället så det funkar ju ;)
Därför jag köpte min stoooooora te (gula) kopp ;)


Nu skall jag se lite Criminal Minds innan det blir sängen ;)



Kommentarer

Super duktigt att inte dricka kaffe på så länge, men... gillade du inte te? xD

2011-03-28 11:26:02
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!