SuperMånen - fint väder och tenta plugg!

2011-03-20 15:30:57 / 0 kommentarer ..




Bilderna från tjejkvällen i fredags kommer lite senare;)
Väntar på att mäster fotografen skall lägga upp dem så att jag kan sno dem nämligen ;)
Haha!

Igår kväll var det omtalande "Super-Månen"
Den var inte så mycket större som jag förväntade mig - bara lite större.
Men den lyste mycket starkare än vanligt.
Försökte mig på lite bilder men det är ju rent omöjligt med ett 18-55mm objektiv xD haha

Ja här har ni resultaten ialalfall!












Ett bra försök med andra ord men inte lyckat xD haha.


Underbart väder ute!
Inte glad att jag skall behöva sitta inne och plugga en sådan dag...
Det är sådana här dagar jag önskat att vi haft en balkong..

Jaja... Var till Rita och hämtade djuren eftersom det var fint väder ute med!;D
Så nu är de hemma igen! Tack och lov för det! Har saknat dem kan jag lova^^

Nej nu åter till pluggningen ett tag!



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!