Tipsar om videos!

2011-03-16 23:55:38 / 1 kommentarer ..




Hade en period där jag kikade runt ganska mycket på youtube och nu tänker jag tipsa er om några bra här;)






Väldigt snygg drama!!







Vet inte vart jag befann mig när denna kille slog igenom! Men nog önskar jag att jag vetat om honom tidigare!
Allt ni hör på detta klipp gör han själv!! Inget är mixat och just detta klipp är inspelat i hans studentrum. Lyssna och njut!!!






Denna sista är en video som Tina visade mig. Denna video är inspelad med endast en kamera i ETT ENDA klipp. Inga omtagningar av scener - inget ihopklippt! Allting på en och samma gång med endast en kamera!
Oerhört imponerande!!





Kommentarer

SKOJAR DU???

Harv du inte alla hört talas om Nick Petera? xD

2011-03-17 15:11:45
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!