Tjött hest!

2011-03-23 17:40:30 / 0 kommentarer ..



Andra tentan denna veckan avklarad!
Tredje imorgon! skittrött i huvudet och ögonen. Men här skall det pluggas ett par timmar till allt!

Mattias for precis iväg och lämnade mig helt ensam tills på lördag morgon ;) haha.
Nej men skämt åsido - han drog till Sthlm med sina vänner för att kolla på CoB. Och jag kände helst inte för att bli ihjälmosad ett år till ;) Samt att jag har tentorna att göra;)
Så jag stannade hemma.

Sitter och funderar på vad jag skall äta idag!
Tråkigt väder ute idag!! Hoppas på bättre imorgon och framförallt på fredag!
Då är det nämligen dags för att inta Secondhand ställena i stan för mig och Ynk ;)
DET mina kära vänner kommer att bli superroligt!!








Jag saknar mina bustroll! <3
Tur att jag skall ner till Husum om en månad drygt. Då jäklar skall det lekas kurragömma och göras egna halsband;)!!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!