Skön sång

2011-03-30 23:38:52 / 0 kommentarer ..



Nyss kommit hem från kören!
Lika roligt som vanligt hade vi där!
Blev mest planering inför resan med kören - som bär av till den stora byn Husum och Grundsunda församling;) haha. Skall bli roligt att rocka skiten ur alla där! Lilla lugna Grundsunda skall få se på lite hårdare Gospel-tag ;) haha.

Har även bestämt mig för att jag vill vara med på Husumdagen! Så så blir det! Jag skall vara med så är det bara! Är så himla länge sedan och är så sjukt sugen på att sjunga med Tina och Marcus och våran lilla kör igen ;D


-----------------------------------------

UPPDATERING!!!!

Detta inlägg kom av någon konstig anledning inte med igår när jag skrev det xD haha.
Well well... Nu skall jag äta inte frunch och sedan bär det av till skolan!
Skall ringa om ett jobb idag också så det blir ju najs!




Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!