Våren är här...

2011-03-29 00:05:14 / 1 kommentarer ..



Märks att det börjar närma sig våren ute nu!
Inte nog med att det är strålande solsken och plusgrader och stooora vattenpölar överallt.....
Så har Sandra även fått munsår... Vilket är typiskt när det är för snabba väderskiftningr=( Suck...

Skulle kleta på min trogna vän ringblomms-salvan som troget följt i mina spår i 7 år....
Och den var inte fräsch längre=(
Jag har väldigt jobbiga och konstiga munsår. Ser ut och beter sig som herpes men... är inte herpes....
Och p.g.a det fungerar inte vanliga munsårs läkemedel och heller inte herpes läkemedel....
Och eftersom min trogna vän bestämt sig för att gå i graven - är det bara att leta och försöka hitta något nytt..
Hade dock mycket mer problem när jag var yngre jämfört med nu... så nu skall jag testa vanligt Idomin Salva och se om det fungerar. Har fått väldigt lite denna gången som tur är men ändå....


Lagade även mat ikväll;D
Super philadelfiagratängen med lite små ändringar;)






















Men nu skall jag gå och lägga mig!
Skall dra till gymmet redan vid 11.00 och träna ;)

Då har man hela dagen över till annat med! Yeah!;) Natti^^



Kommentarer

Ser riktigt gott ut :)

2011-03-29 13:35:55
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!