Varit till Övik^^

2011-03-16 23:22:22 / 0 kommentarer ..




Sist jag skrev var första mars:S
Det är alltså två veckor sedan!
Kul att se att ni alla står ut med mig och fortfarande besöker min blogg ändå!
Tentavecka hela nästa vecka så tyvärr händer det inte så jättemycket roligt i mitt liv just nu.
Har en massa bilder att bjuda på däremot:D





























Vi var ner till övik för att fira mormor och morfars 45åriga bröllopsdag samt för att fira Mattias systers födelsedag;)
Det var skönt att få fara ner ett tag! Mycket trevligt som vanligt.



Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!