Dags att pynta!

2011-11-22 22:15:13 / 1 kommentarer ..



Jobbat idag också - gick hyfsat bra men jag måste skärpa mig och ta det lite lugnt!!
Då kommer allting gå så himla mycket bättre ;)

Kom till ett jätteroligt samtal idag - skulle gärna berätta om det men pg.a sekretess skäl så får jag inte det.
Men det gav mig iallafall ett fruktansvärt gott skratt! Och ni vet ju vad man säger.. ett gott skratt förlänger livet!!

Imorgon måste jag ta och städa det sista i lägenheten så att jag kan börja julpynta snart!
Ser verkligen fram emot det och väntar bara på att jag skall hitta tid för att hinna julpyntandet!


Kommentarer

Julpynta kommer jag göra på söndag för det glr alltid min familj och har alltid gjort i alla tider!

Ska till och med jaga granris ;)

2011-11-23 15:59:58
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!