Fullt upp!

2011-11-03 23:46:18 / 0 kommentarer ..




Nu skall jag nog hoppa i säng.

Städat datarummet idag - det var ett tag sedan eftersom bror har bott där halva sommaren och hösten.
Kändes som att det behövdes och fasiken så stort det blev helt plötsligt!?!
Vi blev till och med riktigt chockade! Haha.

Städade lite grann i resten av lägenheten med - men är så sjukt trött efter jobbet så det mesta kommer jag nog att ta imorgon.

Imorgon jobbar jag 8.30 - 16.45. Förmiddagen på "övrigt" sidan och eftermiddagen på DSL! Skall bli intressant att se hur jag klarar övrigt sidan efter så lång tid borta därifrån! Men jag får ju trots allt bonus för alla mina pass denna veckan ;)

Nej nog snack om detta - nu skall jag dejta kudden - är så fruktansvärt trött xD

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!