Min helg!

2011-11-28 09:30:02 / 0 kommentarer ..



I lördags tog jag mig en tripp till Ersboda. Myrorna, Röda korset och Rusta :p
Pengar spenderades och nödvändiga saker inhandlades!
Köpte en massa pynt, samt en gran! Så nu har jag en gran, halleluja för det!

På kvällen drog jag med Ikis och tjejerna ut! En fördrink och prat hemma hos Ikis och sedan god mat på Costas! Efter det blev det fika på Kafé Station och slutligen hem vid sena timmen!
En riktigt mysig dag! har tyvärr inga bilder att bjuda på just nu - men lovar att lägga upp det så fort det kommer ;)

Igår var det skyltsöndag i Umeå precis som i många andra ställen i landet.
Införskaffade mig ett te från Taiwan och brända mandlar - sedan var jag nöjd ;)
Fick även tag i en bokhylla för att äntligen snart sätta igång med burbygget till grabbarna!
Skall bara köpa in allt annat som behövs först :p

Solen lyser ute! Snöstorm i Skellefteå, Sundsvall och Övik igår!
Umeå = Staden som Gud glömde!!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!