Min kommande helg!

2011-11-02 22:17:32 / 0 kommentarer ..



Har inte uppdaterat här på ett tag som vanligt xD
Blir så när jag har fullt upp med jobbet!

För er som har missat det så har jag hoppat av skolan och skjutit upp det till nästa år istället!
Så himla mycket som spelat in - min hälsa (fick tillbaka min magkatarr), fick inga pengar av csn för att jag hade för hög årsinkomst - och var då tvungen att jobba för att kunna leva och bo - vilket jag gjorde alldelles för lite - vilket gjorde att jag knappt hann med skolan. Så beslutet var mitt hetl och hållet och det känns bra nu.
Har ju ändå jobbet att luta mig tillbaka mot! Och jag trivs verkligen bra där just nu kan jag lova!

Trodde aldrig att den typen av jobb skulle vara något för mig. Men se så fel jag hade! Haha.

På fredag åker jag ner till övik en snabbis och på lördag morgon åker jag till Jenna och möter upp henne!
Då skall vi först ut och ta ut hästen och hälsa på honom - efter det blir det en lång resa till Uppsala med stopp i Sundsvall för att hälsa på Lilla-E =D I uppsala skall vi hämta Nintendo!! Äntligen säger jag bara! Som jag har längtat!
Skall dock fixa med buren och så innan (nu i veckan - åtminstone försöka) och se hur jag skall lösa den tillfälliga buren tills jag kan snickra ihop den andra stora ;) Sen tillbaka till Övik - tillbringa natten hos Jenna och Martin och därefter fortsätta vidare till antingen Husum eller Umeå ;) det återstår att se helt enkelt!

Så skall jag tillbringa min helg! Min innan dess är det 8 timmars jobb per dag som gäller ;)
Därav min lilla frånvaro härifrån!

Ciao!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!