Nu är Nintendo här! <3

2011-11-06 22:52:43 / 2 kommentarer ..




Nu är vi tillbaka i Umeå!
Resan ner gick hur bra som helst och uppfödaren var bara sååå trevlig!
Verkligen ett guldställe! Fick hälsa på alla marsvin samt på Nintendos föräldrar, sjukt roligt!

Fortsatte sedan vår resa tillbaka till övik och var framme vid halv tre inatt!
Sov till klockan 08.00 och klev då upp med min vän för att ta ut hennes häst!

På eftermiddagen ville jag utmana mig själv och rida hästen xD Har inte suttit på en hästrygg sedan jag var 4 typ xD
Det var sjukt roligt!

Mina vänner skjutsade mig sedan hem till mina föräldrar där tyvärr deras bil gick lite sönder och jag fick lov att hitta ny skjuts.
Klockan känns sjukt mycket och det blir nog mycket snart sängen för mig!
Imorgon är det dags för ihopsättningen mellan grabbarna! Sjukt taggad!! =D























Kommentarer

Vad duktig du var att rida <3

2011-11-08 18:08:46
Någon... o.O (Häst är Bäst på howrse för att va exakt)

Helluw!

Herregud vilket gullig marsviiin! <3333

2011-11-15 16:16:55
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!