På resande fot?

2011-11-04 19:38:40 / 1 kommentarer ..



Packad och klar så att säga - väntar nu på att fördriva tiden en halvtimme för att sedan kunna hoppa på bussen till Husum. Är tydligen driftstörningar i hela Umeås telenät - vilket gör att jag inte kan ladda min telefon och ringa ybuss kundtjänst. "Inga djur är tillåtna ombord" Men transportburar utan djur borde väl vara tillåtna?
Lite svårt att kolla men jag hoppas att det går. Hoppas även att det går att betala med kort på bussen men det tar jag nästan förgivet att det går ;)

Annars har jag inte gjort så mycket - jobbade idag och vann en biobiljett=D Det var roligt! Så går det om man gör bra ifrån sig ;) Kommer inte ta med mig datorn ner denna gången - blir så himla mycket att bära på så den får faktiskt stanna hemma^^

Lyssnar på lite musik och chillar i en renstädad lägenhet - om man bortsker från sovrummet xD
Tar den när jag kommer hem någon gång - måste även tvätta också! xD
Vuxenlivet suger på detta plan - kanske borde flytta hem till mamma igen ;)? Haha.

Kommentarer

Hehe, ja... Varför flyttade man hemifrån över huvud taget? xD Man hade det jäkligt bra där hemma när mamma städade, diskade, tvättade och lagade mat... Allt man hade att oroa sig över var alla förbannade läxor xD Men i nuläget är det något jag lätt skulle kunna gå tillbaka till :P Eller vad säger du? ;)

2011-11-08 20:45:54
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!