Sjuk!

2011-11-16 21:07:17 / 1 kommentarer ..




Blev bara ett pass för mig igår - fick magkatarrs känning igen.
Denna gången höll det i sig hela eftermiddagen, natten och morgonen. Kommit och gått ett par gånger under dagen med..
Riktigt jobbigt - så inget jobb idag heller.
Hoppas att jag kan gå imorgon - har inte tid ellr råd att vara borta hela tiden. Har inte släppt helt ännu heller.

Ringde för en läkartid. "Magkatarr är inget akut så du får ingen tid. Ta lite Omprazol och se om din kropp svarar på det. Kontaka din läkare om två veckor annars - hejdå! *klick* "
Riktigt bra service må jag säga >.<

Så bara latat mig hela dagen - sett fem filmer och nu skall jag städa lite lugnt - vill inte få ont inatt igen.


Kommentarer

Jävla idioter! :O Så kan de ju inte säga...! Magkatarr är väl visst något akut!? Vet inte hur det känns men nog gör det ont kan jag gissa...

2011-11-16 22:03:49
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!