Filmuppdatering!

2011-10-16 22:41:50 / 0 kommentarer ..



Magkatarrskänning igen imorse - jag måste verkligen sluta oroa mig och stressa. Kommer inte gå så bra annars.
Skall köpa en bätte medicin i veckan då den jag har nu inte är så bra :s

Blev ingen film för mig idag eller jobb - stannade hemma och slappade faktiskt istället.
Skickade över bilder till Tina för helgen som varit. Skall träffa henne imorgon och fixa resten då - samt även dra till skolan och köpa en bok! =D

Helgen har annars gått super! kan inte bli annat än nöjd - alla är så duktiga och engagerade! Så himla roligt att se!

Älskling har kommit hem så nu skall vi se på nyaste Fringe och mysa <3
Lägenheten är halvstädad iallafall (disken är borta åtminstone)






Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!