Grym kväll!

2011-10-08 14:22:09 / 0 kommentarer ..




Gårdagskvällen var magisk! Så himla roligt! Jag och Dessi är ju bara totalt bäst ;) haha
Nöffen fick vara med och mysa med oss också - han brukar oftast inte vilja sitta i handduken i knät längre än en halvtimme. Igår satt han och myste i nästan en och en halv ;). Det var supermysigt! Tyckte även han. Han höll på att somna ett par gånger också, haha.

Efter ett tag frågade Rita om vi ville hänga med ut - men det orkade vi inte. Så Rita kom till oss istället:P
En liten stund senare dök även grabbarna upp och hängde på oss - vid tre var jag så trött så alla gick hem.
Hade huvudvärk av allt städande så jag tog det bara lugnt - två glas vin men en jäkla massa pratande ;) <3

Ikväll kommer ett nytt gäng, haha xD. Tänkte bli en tjejkväll - men nästan ingen kunde. Så det blir jag, dessi, emma och mattias istället ;) Kan bli spännanade :p haha.

Solen skiner ute idag - jättefint - men fortfarande grymt kallt. Har fönstret öppet för att få in lite frisk luft - men jag är sjukt frusen av mig xD haha.

Sitter och lyssnar på "Dont cry for me Argentina" och skall snart röja upp bordet från igår - fortfarande förvånande rent här måste jag säga!

ÅH!!! Förresten - min telefon överlevde översvämningen ;)
Glad Hest - som Mattias skulle säga ;)







Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!