Halloween!

2011-10-28 09:42:07 / 1 kommentarer ..




Helg igen nu! och inte vilken helg som helst - utan det är halloween dessutom!!! Wiiiieee! *haha*
Kvällen tillbringas med en fest hemma hos oss - en rätt stor fest också konstigt nog:p
Firar bästaste Dessi är det som skall göras - och vi verkar bli ett ganska stort gäng ändå :p


Imorgon är det haalloween party hos Sandra! låter superkul tycker jag. Blir lagoma mängder av den goda drycken för mig - jobbar idag, imorgon och på söndag också ;) haha

Spikat och bokat nu - nästa helg åker jag ner till Uppsala för att hämta hem Nintendo! =D
Det längtar jag till som bara den kan ni tro^^
Kommer att bli en lång och jobbig resa fram och tillbaka - men ack så kul vi skall ha jag och Jenna!
Blir även att stopp på fika hos Emma i Sundsvall :D

Sitter här och väntar på Linus som borde vara här snart - zoombie sminkning står på schemat denna morgon för honom och mig!



Kommentarer

Tjaba! Angående katarren så ska broccoli vara rena superkuren för magkatarr/magsår. Funkade för mig när jag hade problem med magen (fått tipset av en pharmaceut). Annars så kan man ju alltid skära ner på konsumtionen av kaffe och alkohol. Men det kanske du redan gjort :) Hoppas att allt är bra annars!

2011-10-30 21:48:56
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!