Johan Ulveson i reklam!

2011-10-11 10:40:12 / 0 kommentarer ..




Magkatarren satt i hela natten - riktigt jobbigt. Nu är jag mest orolig att den skall komma tillbaka men just nu känns det bra. Jag hoppas verkligen att det fortsätter så.

Jag ser verkligen aldrig på teve men just nu i denna stund gör jag det - reklamen som går på 3an för hotels.com fick mina öron att fastna hela och hållet - jag blev tvungen att googla och hade helt rätt!.

Johan Ulveson som spelade Fredrik Segemyhr i C/O Segemyhr är den som talar i den reklamen. Jag trodde verkligen inte det men det visade sig att det faktiskt var så. Lite skrattretande verkligen!!

Idag står det plugga, eventuellt träna och äta frukost på listan!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!