Magkatarr!

2011-10-10 12:45:48 / 0 kommentarer ..




Vaknade med världens magkattars känning imorse. Tog en tablett och lade mig på sängen i kramper.
Försvann efter någon timme och då sov jag om. Riktigt slö blev jag p.g.a det - känns inge bra alls.
Skall käka lite frukost och göra kaffe så att jag hinner med lite plugg innan jag skall till jobbet.

Såg på Avatar igår the extended version. Men det var ju bara början som var ändrar lite grann xD

Regnade hela natten och Sandra var rädd att åskan skulle komma - men det slapp vi tack och lov för det!

Nu är det dags för frukost =D


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!