Normal viktuppgång?

2011-10-02 23:23:51 / 0 kommentarer ..



Jobbat idag - gick inte så bra som jag trodde - men jag börjar känna mig mer säker i detta nu så nu är det bara invändningarna som måste jobbas på!

Har vägt My idag och tagit lite bilder på henne. Visade sig att hon gått upp 80 gram på en vecka..
Vet dock inte om jag skall skratta eller gråta för den viktuppgången. Har rådfrågat lite uppfödare och väntar spänt på svar. Finns ju nämligen fortfarande en liten risk att hon kan vara dräktig - vilket jag verkligen inte hoppas på.
Återstår att se men hoppas verkligen att det inte är så helt enkelt.
Däremot har hon blivit bra mycket större - inte lika stor som en guldhamster längre utan nu kan man faktiskt se att det är ett marsvin! Och det gillar vi ;)

Sitter här nu och dricker en 3.5a och äter lite ölkorv. Imorgon skall jag upp hyfsat vettig tid. Jobbar eftermiddag imorgon med - skall höra av mig till SYOn och se om jag kan få någon tid hos henne.

Annars leker livet så att säga!













Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!