Så länge vi båda andas

2011-10-03 00:03:32 / 0 kommentarer ..





Har efter flera års försökan precis läst ut sista boken om Bella och Edward!
Jag känner att jag vet precis var det kommer att bryta mellan filmerna och känner verkligen att jag ser framemot den absolut sista! Den hoppas jag att de gör bra. Nästa film är jag osäker på om den verkligen i värd att se på bio... Kommer ju inte att hända så mycket i den. Jaja.. Boken var rätt bra men är rätt glad över att ha läst ut dem nu - blivit lite för mycket av Bella och Edward känner jag:p

Betyg: 3/5


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!