"Städa, Städa, varje fredag.. och så var det jul! Det tycker jag är kul!"

2011-10-07 13:04:43 / 0 kommentarer ..




Var och tittade på buren igår som sagt. Dock är inte måttenheter min bästa sida och jag hade verkligen inte trott att den skulle vara så stor som den var!
Berättade att jag var tokintresserad då buren var superfin! MEN att jag måste fixa transport på något vis. Hon berättade att den var byggd på plats - så vi vet inte ens om den går igenom dörren xD Skall bli spännande att se :p
Letar transport fortfarande dock!

Idag skall det städas och göras fint i lägenheten. Har även beställt efter boken till den nya kursen nu med :p
Hämtar den på måndag. Fick beviljat att börja kursen utifall att - så det var ju väldigt bra för min del!
Om en vecka exakt gäller det! Skall såklart hinnas med en hel del plugg i helgen med - samt jobb!

Har hittat tre böcker som jag är toksugen på att läsa!?! Skall eventuellt ställa mig i kö på nån av dem nu när jag bara har 40 sidor kvar av den jag läser nu ;)

Nej nu blir det att städa!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!