Trött Hest

2011-10-09 18:36:22 / 0 kommentarer ..



Varit på jobbet idag - det gick bra. Fick nå fläng av depression ett tag men det gick över tack och lov!
Fick iväg en idag så det kändes bra!
Imorgon börjar en ny kurs - skall faktiskt gå till skolan för en gångs skull, haha. Dock inte hela dagen då jag måste plugga inför Ma C på fredag samt att jag skall jobba kväll med.

Annars är det bra. Hade ju folk hit över igår kväll - riktigt trevligt och mysigt!

Nu är jag hungrig. Väntar på att killarna skall komma hem vilket de lär göra snart.
Misstänker att min dator snart tycker att den kan tacka för sig med :S Beter sig jättekonstigt. Skall be Mattias titta på den sedan.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!