Helgen som varit

2012-04-23 13:30:25 / 0 kommentarer ..




Var i husum i helgen och firade mammas födelsedag ;)
Blev en massa mys, film, tårta, kaffe och prat ;)

Spelade även plump för första gången på typ 6 år :p
Förlorade skarpt första matchen men vann match nummer två ;)

Fick även lägga tassbandage på Tjorven för andra gången sedan jag gick ut gymnasiet :p
Blir lika förvånad varenda gång det faktiskt håller ;) Så det var kul!
Skulle klippa klorna på henne men 2 veckor och två dagar var inte tillräckligt på baktassarna så hon började blöda rejält och det ville inte sluta. Så då fick hon tassbandage så att vi inte skulle behöva torka golvet hela kvällen, haha

Idag är jag hemma från jobbet, har fortfarande lite probleme med magen och jag hoppas verkligen att det är bättre imorgon så att jag får komma igång med jobbet igen :p

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!