Börjat jobba igen!

2012-03-20 16:46:11 / 0 kommentarer ..




Har börjat jobba igen och det går sjukt bra!
Tar det fortfarande ganska lugnt och hoppar inte in på 100% som jag gjorde innan utan håller mig numera tilll mitt kontrakt på 50%, för att se hur mycket mina stämband pallar.
Skulle ha jobbat idag men var så sjukt illamående imorse och det har inte riktigt släppt än heller..
Så då stannade jag hemma istället.

Nu skall jag ta och diska upp lite grann innan det är dags för att köra igång med matlagning och sådant ;)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!