Filmtips någon?

2012-03-21 19:04:16 / 1 kommentarer ..




Som många av er vet så kollar jag på väldigt mycket filmer och serier, nu har jag dock inte uppdaterat filmtipset här på ett tag - skall nog ta och börja med den igen så fort jag kommer på någon film eller så ;)
Ser på så mycket att jag inte ens kommer ihåg vad filmer heter längre, haha.

Och nu har alla serier vi ser på säsongs uppehåll - nya serier och gamla godingar är på intågande, men tills dess då?
Vad kollar man på då? Har sett alla senaste filmer som kommit ut, har sett alla serier på topplistorna...

Vad kollar man på?

Kommentarer

Supernatural!

2012-03-21 20:32:04
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!