Konstig dröm!

2012-03-20 16:55:11 / 0 kommentarer ..


Drömde en sjukt rolig dröm igår natt.
Kollar väldigt mycket serien walking dead här hemma och i denna dröm var det precis det som hände. Zombier hade tagit över världen och jag och mina kära var de enda som levde.

"Vi befann oss ute på en gård på landet vid detta tillfälle, jag var så glad och lycklig för korna, hästarna och fåren där ute hade på något konstigt sätt lyckats leva.
Senare på dagen märkte jag att det kändes så tyst, inga hästar som galopperade ute på ängen och inga kor som råmade, jag öppnade dörren och klev ut på husets verenda och möttes av ren tortyr slakt. De stackars djuren låg där döda, ner blodade och med brutna kroppar. Jag blev rädd men samtidigt mycket ledsen över mina stackars djur.

Jag såg ett lamm som såg ut att må bra och gick fram till den för att ta hand om den, istället för att dö hade din blivit zombie även den, jag gjorde pinan kort för den..

När jag kom in i huset igen visade det sig att Aragorn försvunnit. jag blev sur och irriterande och vräkte ur mig:
"Säg inte att han har gett sig ut och låtit magen bestämma igen. Jävla gris" jag begav mig ut igen för att leta honom, rädd för vad jag skulle stöta på.
Jag ropade och ropade och blev sedan tyst... Långt långt ner hördes ett tuggande, typiskt marsvins tuggande. Jag började krypa vid marknivå för att se om jag kunde hitta den lilla rackaren.

Vid Eken på gården blev ljudet plötsligt starka och jag såg in i hålet som fanns i eken.
Där inne satt den lilla rackarn och hade ett eget matförråd som han höll hemlig. Hans mun plutade så där som de alltid gjorde och han njöt av grönsakerna som låg där. Jag fnissade.
"Aragorn?" Han tittade då upp på mig förvånat *Ops....*"


En ganska rolig dröm måste jag säga själv, och jag skrattade mycket gott åt den när jag vaknade ;)








Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!