Mitt liv sedan sist:-p!

2009-04-11 19:37:27 / 1 kommentarer ..


Hej Hej gott folk;). Som ni vet så har ju inte Sandra Therese Edlund varken dator eller internet hemma, därför det finns en risk så här under stor helger att det inte blir att jag skriver så mycket xD. 

Sen sist jag skrev så har det inte hänt så mycket, i Onsdags så städade jag åt djuren och rummet. Pappa fick något tokryck och beslöt sig även för att vi skulle städa båda förråden, lill garderoben, stora garderoben och även lill-toan xD
Det tog ett par timmar kan jag säga, höll även på med detta några timmar under Torsdagen. Sen var det Sandra som fick inviga den bortglömde duschen som inte använts på över ett år xD Härlig känsla att slippa badkaret:-P
Våra två dagars städning blir mycket lyckad och vi blev själva glatt överraskad över hur effektiva vi kunde vara när vi väl satt igång med någonting xD

Ja tyvärr så hände även det som jag befarat länge skulle hända. Onsdagen den 8e April hittades min älskade Luna död i buren. Eftersom hon visats tendenser på tumörer, i humörförändringar så hade jag redan tagit beslutet att ta bort henne denna dag. Vilket jag inte behövde eftersom hon troligast dött under natten. Tråkigt men hon levde ändå länge med sina två och ett halv år - väldigt mycket för en mus. Trodde även att de andra tre flickorna skulle ta det på ett annat sätt än vad de gjorde - men antagligen tog det inte lika hårt eftersom de visste före mig att hon var död. R.I.P Luna<3

På torsdagen kom Pianomarodören och plockade upp mig strax före fem och det bar av till kyrkan - tyvärr var vi bara tre stycken = en tredjedel av kören och alla tre med varsin stämma xD Men tro det eller ej. Gick hyfsat bra faktiskt under vårat uppträdande som var i kyrkan klockan 19. Älsklingen dök även upp då också - äntligen säger jag bara:-P. Håkan Udd fyllde ju år som jag nämnt i ett tidigare inlägg så, han fick sin present från alla oss i GUL som han skrattade gott åt  - ett par mjukis badtofflor som såg ut som ett par ankor xD haha. När kvällen var slut vid halv nio, åkte jag och Mattias till Ulrika och Fredrik för en liten stund - eftersom även fredrik fyllde år. De bjöd på kaffe och tårta:-P. Sedan skjutsade vi hem mor, far och bror - hämtade min packning och sedan bar det av hemifrån;) Kändes mycket skönt måste jag säga att få åka iväg ett tag:-p

Vi drog sedan en sväng till en av Mattias kompisar som nyss flyttat till en egen lägenhet ute i Köpmanholmen med sin flickvän - hade en mycket trevlig kväll där med dem, som slutade lite sent xD Vi var tillbaka hos Mattias föräldrar vid halv fyra kanske (A). haha.

Och sedan till igår då. Mattias mormor är bortrest under påsken så vi fick tillgång till att låna hennes lägenhet om vi ville:-P. Jag, Mattias och Tomas hade bara en lugn sitta-och-prata-smått-dricka-lyssna-på-musik-kväll:-D. Mycket trevligt det med, kändes skönt att inte vara lika full som förra helgen, host host harkel.... Sen dök det upp några fler vänner till Mattias och de var så välkomna så - men båda körde så de hakade bara på vårt snack ett tag:-p
Blev ändå en väldigt lugn kväll som slutade vid halv ett tiden - skönt som fan;)

Idag tog jag, Mattias och Tomas en runda på stan och bara slappade^^ Det behövdes det med - men jag märkte direkt hur less jag är på övik, fanns ingenstans jag ville gå. Kändes som om jag hade sett allting redan. Och ändå måste jag dit igen på fredag. Suck suck suck. 
Sedan har vi bara tagit det lugnt ute i skogen med älsklingens familj. Riktigt skönt det med. Måste ju umgås lite med dem med så att de inte blir ledsen för att jag kidnappar honom på tisdag;) mohahahahaha *evil face*

Imorgon tror jag blir en helmysig dag. Jag, Mattias och hans föräldrar skall dra en sväng till Birsta och IKEA^^ :-D 
YEAH!!!!! Ska bli helkul, men ack så trött jag kommer att vara. Skall bli kul att se hur jag ska klara av att kliva upp vid halv åtta tiden:-/ :-O. Men men - vill man hitta på något roligt så får man bara se till att kliva upp xD
Ska även då kanske träffa Emma och troligast Melander - så nu får en av mina "gamla nordvikare" träffa Mattias iallfall - nyfikna som allt folk är;). haha <3

Men utöver detta har det inte hänt så mycket. Skall ta och slappa nu och sedan dra till sängen så att jag orkar upp xD.

Ha det så bra gott folk - och det är kul att se at så många tycker om att kommentera;)

"Gå i Frid och tjäna Herren med glädje" :-D xD haha. 

me

Kommentarer

Åh, vad synd att jag inte visste att du skulle dit! bor ju inte så långt därifrån:P

Kram på dig

2009-04-12 22:13:42
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!