Helgen...

2009-04-07 16:52:29 / 4 kommentarer ..


Hej hej alla där ute^^ Tänkte bara dra ett snabb inlägg här nu. Helgen har varit underbar^^ (kommer att komma mycket bilder och ännu mera text från den längre fram:-p) Just nu är jag i docksta hos mostra min:-D Hon fyller ju nämligen gammal idag xD. Kattungar har hon fåt med;) Så Sandra har lekt ultramegafotointresserad med dem och även hennes lilla vovve (som tydligen itne är så jävla liten längre xD)

Ja men okey då... Bara för att ni tjatar så kan jag ju dra lite grann ifrån helgen. Var otroligt roligt att träffa er alla igen och jag hade faktiskt näst intill glömt bort hut underbara många av er var. Och Sanni... Fick se en helt annan sida av dig en den jag såg på Nordvik - du är helt underbar och jag måste prata med dig flera gånger - Släpper dig aldrig min vän <3.

Dök upp i Sundsvall vid tolv tiden och förväntade mig att se Emma först eftersom hon stod och väntade, ut klev Sandra ur bussen och Emelie kom :-D <3 <3 <3 <3 Blev ultramega glad att ser henne. Sen träffade vi Emma<2 Och strax därpå kom alla andra också^^. Vi drog sedan ett helt gäng bort mot systemet och invaderade det stället:-P hehe medan några andra stod ute med Dizzy oxh Gåva (två av vovvarna för helgen).

Det var sedan en lång och dryg resa till Ånge. Men vi hade lika kul som vanligt (förlåt alla er andra som satt på bussen för att vi förstörde eran tid med vår närvaro xD) :-D

Nettan och Andreas kom och mötte oss ute vid vägen och allt annat gick mycket bra;). Vi åt tacos, sjöng singstar och spelade wii medan några andra höll på med maten. Sen sattes det igång med paketöppning i följd av en massa drickande:-P. Jag höll mig rätt nykter under Fredagskvällen, ville mest prata med allihopa och nämna en massa sentimentala tider från Nordvik och bara umgås;) Alla andra drack desto mer xD

Har säkert glömt att ta upp en massa saker som hände men otroligt kul hade jag.
Lördagen fortsatte med ännu mer singstar, guitar hero och Wii:-D Och mera drickande xD Haha. Vi visade verkligen att vi var riktiga Nordvikare som vet hur man super;)

Jag mådde mycket sämre under Lördagkvällen än kvällen före... Drack på tok för mycket men för en gång så måste man ju få unna sig en riktig ordentlig jävla fyllo (ursäkta mitt språk mamma:-P)
 
Gjorde väl inte av med så mycket pengar som jag trodde, men nog gick det åt en del xD ungefär tusen spänn xD xD xD xD

Aja... Det var det värt som fan!!! Saknar er allihopa iallfall. Vi måste verkligen göra om det och bli bättre på att hålla kontakten med varandra <3 Jag behöver verkligen i mitt liv <3
Tack mina stumpisar;)


------------------------------------------

Annars så har det inte hänt så jättemycket mer. Bror fyllde år igår så det var en massa folk hemma hos oss i vår lilla lägenhet i Husum. Trevlit Trevligt. Och en massa tårta :-D Är just nu i Docksta hos min moster som fyller år:-p.
Har träffat hennes älskade lilla valp som bara växer och växer xD Och inte nog mer det så har hon fått tre stycken kissebebisar, har pussat på dem hela dagen och knäppt en massa söta bilder ;)

Le och Njut!

     







Sommaren är på väg och det känns fruktansvärt bra, är så less på all snö och slask xD

Kyss och Hej! 

Kommentarer

2009-04-07 23:24:16

Vad gullig du är:)

kram på dig<3

2009-04-07 23:25:25

kolla in min

2009-04-08 09:23:04

Tjohej!

Ångrade mig att jag inte kom när jag hörde hur roligt ni hade! Kommer komma nästa gång om inte pengarna sätter stopp =)

Saknar dig! Kram

2009-04-08 14:29:12
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!