Lovet är över!

2009-04-27 20:29:40 / 0 kommentarer ..


Ja så.... Nu när allt lov är över och så, så ska vi väl se om jag inte skall kunna bli bättre på att blogga lite granna xD

I torsdags hade jag en helt underbart rolig dag... Pappa tog fram sin gamla systemkamera, 20 år gammal xD Det visade sig när vi lekte lite grann att hans objektiv och hans två filter passade till min bästa vän:-D Sandra blev självklart överlycklig och började genast att leka runt som ett litet barn:-P Fick dock inte så jättebra bilder, har ju lärt mig väldigt lite om min kamera har jag märkt *smisk på mig* Måste ta att lära mig den lite bättre:-P

På fredagen väcktes jag av min kära far klockan nio på morgon, trött som jag var ville jag bara be honom dra åt helvete.... Men uppfostrad som jag är så vet jag bättre:-P. Han ville att jag skulle följa med honom in till stan för att hämta mors glasögon... Taxin skulle komma runt halv tio så inte fick jag någon snooze hellerxD Jag och far drog in till stan, hämtade mammas glasögon, köpte guldtråd, var in på östmans och frågade lite om brors bas... Var på zoologiska ochköpte 120 liter citron spån, lite godis och nötter till ville samt levergodis till Tjorven. Vi drog sedan in på expert för att fråga dem om ett krossfilter som pappa haft till sin kamera, filteret var dock på 49 mm och min kamera är på 52. Vi var in för att se om det fanns sådana kvar, det var en beställningsvara och kostade 249 :- xD Jag tyckte att det var lite för mycket eftersom jag bara ville testa den och leka lite. Istället köpte far ett minneskort till min kamera för 549:- xD haha Bra deal^^. Sedan drog vi och handlade innan vi ytterligare ringde efter en taxi som tog oss hem:-D
Sedan när vi kom hem så var det bara att städa åt djuren eftersom Mattias skulle komma på kvällen;)

Under fredagen och lördagen hände det inte så mycket, var mest de äldre karlarna som arbetade med vinet;) Haha. Det är klart nu btw och det var faktiskt drickbart:-D

På söndagen blev jag och Mattias hämtad av hans mor vid ett tiden. Vi drog då till Strömsknallen en sväng och Jag och Mattias passade på att köpa nya skor:-P - mycket bra köp;) det behövdes xD
Sedan åkte vi till Mattias mormor som fyllde år och hängde där hela kvällen. Det är alltid lika trevligt på Mattias "släktträffar" tycker jag^^. God mat + Gott att dricka + Trevligt sällskap = kan det bli bättre:-D?

Fick sedan på kvällen veta en tragisk händelse som hände under lördag morgon- ingenting som jag kommer att ta upp eftersom de allra flesta redan vet vad det handlar om. Jag tänker på er allihopa från skolan som umgicks med dem. Och jag tänker framförallt på Lisa. Vill ni prata om det så är det bara att ni hör av er, det hoppas jag att ni vet. NI har mitt nummer. Sedan får vi bara be och hoppas.....

Idag for pappa och mamma till sundsvall för att pappa skulle på en undersökning. Jag och Mattias blev ensam hemma, satt och såg på lite movie (som Mattias själv skulle ha sagt xD)
Sedan for Mattias hem:-( Men jag ska åka upp till honom imorgon kväll:-D
Är nere hos Ulrika och Fredrik nu och har planerat lite inför sista april - ska bli skitkul:-P

Imorgon skall det städas och övas med Pianomarodören igen - inte långt till bröllopet nu:-S Håll tummarna!

Här är lite bilder från mitt förra blogginlägg samt lite från det som hänt i veckan:-P

Kyssar

                       


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!