2-Day... 2-Morrow ...4-Ever... 4-Real !

2009-04-01 12:03:53 / 5 kommentarer ..


Så har en ny dag dykt upp idag igen. Jag blir lika förvånad varje gång xD. Går dagen på stan gick väldigt bra faktiskt. Hittade direkt det jag skulle ha till bror min och det som skulle vara till Håkan. Gick omkring och kedjerökte hela tiden... *skäms* Innan jag tog mod till mig att traska bort mot Djurmagazinet och Arken Zoo. Djurmagazinet var första hållplatsen, det var asmycket folk där så jag fick allt lov att vänta i typ 45 minuter innan någon var ledig:-/. Gick då omkring i butiken och kikade litegrann.  Diggade stort deras sätt att hålla hamstrarna på. De hade byggt en sexkantig hög bur av glas, med flera våningar. Och av "kanterna" var som en bur till en hamster^^ Nog den första djurbutik jag varit i som inte haft alla guldhamstrar tillsammans. Stor guldstjärna till dem!. Fick iallfall lämna mitt CV där och de verkade lite intresserade faktiskt, speciellt när jag visade upp zoo-certifikatet:-D. Sen tog jag en till cigg när jag kom ut för att lätta på spänningen xD Sen var det bara att traska över Tegsbron och det ångrar jag xD Blåste som fan! Fatta inte att jag inte blåste iväg någon gång xD. Den affären jag var på sedan var den jag hade blivit förälskad i på hemsidan, dock hade de inga djur där tydligen utan bara en massa tillbehör och stuff, men jag fick lämna mitt CV där med så det var ju skönt^^ På den här affären passade jag samtidigt på att köpa en ny saltsten till Legolas och Aragorn samt en Höhäck för extra billigt pris:-P Har alltid velat köpa en sån men de har varit så fruktansvärt dyra:-O. Hoppas att den passar till buren bara. Jo just ja.... HIttade även en födelsedagspresent till Nettan:-D. Så det var skönt. Sen åkte jag tillbaka upp till Ålidhem. Jag och Mattias tog det bara lugnt och kollade på lite mer Star Gate - ett avsnitt som jag faktiskt tyckte var skitbra:-p

Sen kom Tomas förbi och ville att vi skulle följa med på affären. Han ville bjuda på mat och allt. Så det var lite skönt. Åt en mycket god sallad med makaroner och kassler;). Mumma^.^ Efter det blev det filmkväll... Efter mycket bök och stånk med dataskärmen och teven xD. Såg på Slumdog Millionare. Hyfsat bra film faktiskt, om jag inte hade somnat på slutet det vill säga :-P. Köpte godis också, extrapris på affären - det var inte bra. Slutade i hjärtklappning och magont xD - men gott var det;) Sen gick jag och Mattias hem till han och såg klart på Star Gate avsnittet vi påbörjat xD och efter det stöp vi i säng xD Ack så trött jag var.

Ja och idag så är han i skolan som vanligt xD. Jag måste tyvärr åka hem idag, tycker inte alls om det. Men jag måste städa åt mina älsklingar och tvätta innan det bär av til Ånge i helgen!! Yeah!!!^.^
Längtar som fan efter er allihopa;) Ska bli så kul att träffas igen^^

Jag åker fredag morgon klockan nio ^^ - är framme i sundsvall runt 12.00 Där emma kommer att möta mig <3. Sen är det BOLAGET!!!! haha xD sen ska vi vänta på alla andra och sen åka till Ånge och mot Östavall:-P Där jag kommer att tillbringa hela min helg. Mycket bilder kommer ni att få så fort jag kan få tag i en dator xD. Kommer tyvärr nog bli ett tag nu innan jag kan blogga nästa gång, men det är bara att hålla koll och se;)

Tror jag ska försöka ta lite bilder på mina andra älsklingar där hemma som lätt glömms bort. Typ mössen och ville-man - som jag inte ens har några bilder på knappt xD *skäms på mig*

Ja... jga har inte så mycket mer att säga den här gången tror jag;) Skulle bli väldigt glada om någon ville lägga in en kommentar här och var^.^ Och tipsa gärna folk som känner mig om min blogg;)  Vill ju alltid ha lite fler besökare... Btw - skönt att solen äntligen börjar titta fram. Jag är så jävla less på snön, jag vill ha sommar helt nu om jag fick bestämma;)

Ta det lugnt på vägarna och akta er för slasket!

gänget^^ 

Lite bilder på folket jag ska vara med i helgen (förlåt allihopa men jag vet att ni förlåter mig) Och Johanna^^ Du får vara med ändå fast jag inte kommer att se dig i helgen:-D Bara för att jag tycker om dig^^

angelica och jag  emma med strutsar   marie, nettan emma balen  lisa jag balen 

Längtar redan till i helgen genom att titta på dessa bilder^^ Vi ses i helgen tjejer! ;)


Kommentarer

Haha, söt Sandra!

Jag bryr mig inte fast jag ser ut som ett monster, haha.

Hoppas ni får roligt där borta!

Kram kram

2009-04-01 12:16:19
Angelica

aaw jag saknar dig och den där tiden också:) bilderna gjorde ingenting alls, du är så förlåten så:) ska bli så roligt att ses i helgen!

2009-04-01 12:33:05
Johanna

Haha blä nej!

2009-04-01 17:35:31

sv: Tackar =), jag fick betala 200 kr för att han skulle testa sina nya saker och sin nya studio. =)

KRAMAR !

2009-04-01 23:59:08
Mattias, Saité No Lodisman ;) http://mmkend.blogg.se/

Hej gumman! Läste din blogg nu igen på morgonen! Tycker du skriver så mysigt med smileys all over the place! Saknar dig jättemycket!



Vi hörs lite senare idag! Puss puss! ^^

2009-04-04 10:18:28
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!