Julstök

2009-12-29 23:14:37 / 0 kommentarer ..


Julen är över - den har varit lika underbar som vanligt^^ På julafton var vi i Husum med min släkt och på Juldagen och Annandagen var vi med Mattias släktingar:-P.
Far min fyller år imorgon:-O Åren bara går och går. Kommer fortfarande ihåg när han fyllde 40 och jag inte kunde sova. Det var det året jag satt och klippte till alla mina bilder på Magnus och satte upp dem på väggarna. Gick och lade mig vid 7 då jag började bli trött och klev upp vid tio xD. Det är ingenting jag skulle palla nu.
De bilderna har nu suttit uppe i 6 år:-s Tur att jag skall plocka ner dem snart.
Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag - men ajg har varit lite upptagen med julstök och annat tjafs.
Snart är det nyår:-D Den firas i gullänget med några vänner^^ Sedan dagen efter bär det snabbt och tidigt av på morgonen till Husum för att ta emot paket och grattis kramar:-P Då fyller nämligen Sandra 21:-S... ja hörre ni... Ångesten nalkas...
Idag ahr jag varit i stan hela dagen och shoppat upp presentkort och lite onödiga pengar:-P Nöjd med mina köp iallafall;) Gjort många fynd kan jag lova^.^ Sitter just nu här och tar ett glas välförtjänt rött;)
Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!