Nostalgi, Ester och Ketchup!

2009-06-08 13:37:29 / 0 kommentarer ..


Så.... Nu har jag städat ännu mer i köket. Blr så less på att folk(studenter) inte kan hjälpas åt att hålla rent i all-utrymmena... Men nu är det rent iallafall. Får se hur länge det får vara så. Har städat Mattias lilla lägenhet med plus att jag håller på att tvätta lite grann:-P Samtidigt har jag lite nostalgi och lyssanar på gamla Barbados låtar;) Hittade även en låt jag var besatt av på gymnasiet. The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel <3 Jag älskar fan den låten!!!^^ Mycket hör värd:-P

I lördags var det inflyttningsfest hos Mattias kära vän Tomas. Mycket fin och jävligt stor lägenhet hade de!!:-O Hade gärna velat haft den men ujag skulle inte vilja betala hyran på 8300 kall-el :-S.Men Tomas hade lovat att det skulle komma mycket folk och det gjorde det också xD har nog aldrig avrit på en fest med så mycket folk tidigare;) Sandra drack lagomt men blev jävligt social kan jag lova;) Spelades Mario Kart och Tekken 3:-D haha Fan vad roligt det var^^ Sen träffade jag en bekant genom Angelica Råberg som jag började snacka med. Frågade han om han kände igen mig "Mja.... Men jag kommer inte ihåg vad du heter tyvärr." Bad honom att chansa vad jag hette. Han funderade medan han betraktade mig och sedan var det som att ett ljus gick upp för honom eller nått, han pekade på mig och skrek rakt ut. "ESTER!". Jag skrattade så gott åt det. Sen förklarade jag för honom vem han kände mig igenom och vad jag hette. "Jahha. Ja men det är ju Ketchup!!!!" sade han sedan. Gud vad paff jag blev då. Ingen har kallat mig det rakt ut sedan högstadiet:-O. Oj Oj Oj, blev lite nostalgi känsla över det faktiskt. Var som sagt väldigt social den kvällen gick fram den till en tjej som visade sig vara grannen till dem vi var hos bara för att berömma hennes klädsel. Hon var klädd helt i limegrönt! Fatta vad grymt det var att hon ville sticka ut så mycket:-P

Igår gjorde vi absolut ingenting! Vi var så otroligt rastlösa att vi bestämde oss för att ta en promenad till Tomas och gänget för att se vad de hade för sig. De höll på att storstäda efter festen;) De hade typ tre säckar med pant xD haha, mycket pengar det skulle jag säga. De berättade för oss att festen hade hållit på enda till klockan sex på morgon och vi fick ett litet smakprov på hur det hade sett ut. HAHAHA xD.
När vi kom hem sedan så såg vi på en film Jag, Mattias och Christan;) Vi såg på Taken, en relativt ny film som ni alla borde se, var lite hjärtskärrande på vissa ställen men helt klart mycket bra film!.

Nej nu ska jag gå och kolla tvätten diska lite grann och sedan spela lite Sims om jag hinner:-P

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!