Midsommar!

2009-06-19 13:04:00 / 2 kommentarer ..


Tänkte uppdatera lite för er hur jag har det på jobbet^^

Tycker faktiskt att det är jävligt roligt må jag säga:-D Trodde inte att vårdjobbet skulle vara så här roligt.
Personalen är jättetrevlig och gammfolket är ju bara för söta;)
Sen känner jag ju faktiskt de flesta vikareierna med;)
Veronika är där, från KU-tiden, Sarah Nilsson;) Anna Fahlgren, ja.... det är ju ett par stycken iallafall^^.

Har varit ledig idag och har typ inte gjort någonting alls faktiskt. Skall snart dra upp till Umeå och hänga där ikväll med grabbarna, jobbar imorgon 16-21 så att alla vet det^^.

Har förresten fått mitt schema för sommaren men, här blir det ingen vila xD Jobbar största delen av juli:-P Money money money:-D Me like^.^

Ha en trevlig midsommar allihopa!:-D Och sup inte skallen av er=)


Kommentarer

Har du lekt med bilden i PH eller har Mattias hjälpt dig? ;)

2009-06-19 16:55:20

jag lever, och jag det var ett bra tag sedan jag flyttade ihop med Henrik Allt var klart då vi slutade skolan att vi skulle det, lägenhet var klart alltså. Det gjorde grymt ont när jag ramlade. det svider hela tiden. Mins inte att det gjorde så ont att skrubba knäet.

2009-06-25 17:17:19
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!