Min morfar är bäst!

2009-11-16 14:27:54 / 0 kommentarer ..


I helgen var jag ju hem till övik som ni redan vet. Åkte hem på torsdags kvällen och kom hem till ett rum som var stökigare än det någonsin varit, eftersom det stod möbler i hela rummet - jag blev snabbt påmind om varför jag farit hem >.<.

På fredagen åkte jag in till stan för att göra en massa äreenden. Träffade även Jenna:-D Och det är ju itne länge till nu innan vi får träffas igen heller för en resa ner till världens sötaste lilltös;).
men åter till fredagen xD. Var på arbetsförmedlingen, UM, Studieplus, Synsam. Alla ställen gick bra utom studieplus >.< Jag måste vara folkbokförd i Umeå för att få plugga på komvux där tydligen - kanske blir till att göra en adressändring då rå.... Är ju ändå där jag tillbringar den mesta av tiden ändå så. men vi måste kolla om vi verkligen får göra det när lägenheten är så liten.

Hade en mysig dag på stan iallafall. Sen kom jag hem - till en sjuk råtta:-S. Satt med honom i min famn i typ fem timmar innan morfar kunde komma och hämta honom, glad att han ställde upp. Stackars ville var som totalt förlamad, han kunde inte gå utan försökte åla sig framåt så fort han skulle nånstans. Jag fick mata han för hand och även ge han vatten. Det syndes på honom att han inte var pigg. Magen hans var inge bra heller. Men det är skönt att jag har morfar som ställer upp och hjälper mig när jag behöver honom.

På fredag kväll var det GUL:-D Länge sedan vi var sååå många och hade såååå kul^^ Det måste göras om helt klart:-P

På lördagen städades det hela dagen. Från ett på dagen till tre på natten >.< Var ändå tvungen att fortsätta på söndagen innan jag for. men det var lugnt^^ Nu är det fint igen.

Ja det var väl allt för den här gången tror jag. Sitter i Umeå nu och gör absolut ingenting >.< Men skall nog ta och städa snart... Det är inte rent här!.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!