Ny Handläggare:-O?

2009-11-11 13:35:11 / 1 kommentarer ..


Ja dagarna här uppe i Umeå flyter på som vanligt. Det händer inte så jättemycket, jag försöker söka lite jobb, men har väl varit lite lat trots att jag har min anteckningsnotering med en massa telefonnummer på skrivbordet xD skall plocka fingrarna ur röven imorgon och sätta igång - jag kan inte hålla på så här. Fy skäms på mig!!!

Fick ett brev av arbetsförmedlingen den 2/11 om att jag skulle befinna mig på en föresläsning den 28/10 - annars skulle jag förlora min ersättning. Har försökt att få tag i dem efter det, lyckades igår. Kvinnan jag pratade med satt inte ens i övik men skrev ändå in en notering på att jag hade ringt... Mycket snällt tyckte jag. Sedan sa hon till mig att jag skulle höra av mig till min handläggare och säga samma sak så att denne visste om det med. Jag berättade vackert och gulligt för henne att min handläggare jag hade innan sommaren inte hade hört av sig sedan jag skrev in mig i Augusti. Hon berättade då att jag tydligen hade en annan handläggare som jag inte ens visste vem det var xD Fick namn, telefonnummer och mejladress till denne och ringde nu imorse och pratade med honom.
Jag har fått världens underbaraste handläggare! En som inte säger emot mig utan håller med mig i allt jag säger och tycker att jag verkar vara väldigt självgående och klara mig själv. Han uppmanade mig även att byta arbetförmedling och skriva in mig i Umeå istället samt att göra en adressändring upp till Mattias. Han är mycket bättre än den förra jag hade som bara sa emot och klagade hela tiden samt styrde mina val. Hallelujah för bra handläggare. Det hissar jag idag:-D!!!!.

Annars händer det inte så mycket, skall till Övik på fredag och lämna in de nya papprena för påskrift på arbetsförmedlingen samt gå och prata med dem på studieplus:-D Mitt liv kanske löser sig nu då förhoppningsvs;). Skall även till Synsam och kolla med dem om de vill laga mina glasögon fast att de är så gamla;). Och sen evetuellt gå och vaccinera mig vi får se^^ Annars gör jag det i Husum istället.

Sen blir det Husum hela helgen. Först kören och GUL på fredag:D Gul kommer att bli såååå förbannat rolig denna gång:-P Mig längtar jättemycket!!!!!. Sen skall jag stor röja på mitt rum. Var dit någon kvinna för nån vecka sen och kollade igenom lägenheten för att anpassa den efter pappas ögon. Och han behöver mitt rum för att ha datorn i, vilket jag nästan förstod eftersom internetdosan även kommer att finnas där inne. Jag sover ju som mest bara i mitt rum när jag är hemma så jag får bara lov att anpassa mig. Skrivbordet med alla mina grejer är borta xD skall gå igenom allt och se vad jag måste ha inne och vad jag kan bära ut tills jag skall flytta. Samt plocka ner alla bilderna från väggarna xD xD xD xD fan ta mig att jag inte har gjort det tidigare men men.... sånt är livet. Så så ser min helg ut, kommer mesta dels att städa som sagt. Har ju gratis sms förresten så ni som vill prata för gärna vara sociala med mig i mitt packande:-P.

Det var nog det mesta för den här gången:-P
Kyss i ljumsken på er!

Sen blire Husum hela helgen - inge internet. Det har jag inte tid med min fullspäckade helg just nu xD. 


Kommentarer

Haha du skall då ha de kanon rolig helg för helgen efter de då fan händer de roli8ga grejer xD

2009-11-11 21:31:52
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!