Sundsvall!

2009-11-24 13:18:55 / 1 kommentarer ..


Åkte hem till Husum på torsdagen - åkte direkt ner till stan för att få ta bacon sprutan. Vaccinet tog slut när det var 6 personer framför mig och mor. Så det blev ingenting av det >.<. Mamma och pappa sov över hos mormor och morfar och jag och bror var ensam hemma^^ Kollade på Twilight som en liten uppvärmning:-D. Han gick och lade sig tidigt eftersom han hade skola dagen efter, jag själv satt vid datorn och såg på film till halv två xD

Var lagomt slö på fredagen men det var ju mitt egna fel >.<. For till stan - Jenna plockade upp mig och sedan drog vi till Sundsvall, gick fortare dit än vad vi hade trott, sen snackade vi ju även hela vägen också^^.
Körde fel för att det var för dåligt skyltat vid kvissleby xD men vi lyckades vända ganska snabbt^^. Träffade kissarna, bar in väskorna och så stort kram kalas <3.
Vi gick på ica och laddade up för kvällen och gjorde oss vackra för Edward och Jacob xD >.<.
For sedan till Bredsand och hämtade Emmas syster. For in till sundsvall. Åt på en kinaresturang vid namn Saigon Palace - mycket god mat^^.
Sedn gick vi omkring på stan ett tag eftersom det var drygt en och en halv timme tills filmen skulle börja. Ingenting var så klart öppet halv 8 på kvällen men ändå^^.
Vi gick förbi ett hotell mitt i stan och LInda (Emmas syster) började stamma och peta mig på armen. Jag kollar på henne och frågar vad det är. "filip och fredrik... filip och fredrik... filip och fredrik" är det enda hon säger. Tillslut blir hon nästan förbannad och stoppar mig. "du vet vilka de är va? Kolla då!". Jag vände mig om och kollade - såg bara ryggen på en man som tände en cigg och lyssnade på musik. Han höjde blicken och såg mot oss när ciggen var tänd. Och det var Fredrik - den långa snubben. Vi skriker i kör och skrattar och sedan springer i högklacat därifrån xD >.< Äkta fjortisligan vet ni:-D.
Sen gick vi till bion och väntade. Träffade Sanni <3 Det var kul^^. Och sedan bar det av till salong 1 *da da da daaaaammmmm* xD

Så det var mycket roligare att se den i en större stad. Alla suckningar, stöningar, skrikande och bussvisslande när Edward eller Jacob visade sitt nylle på skärmen var ganska kul att höra.

Betyg:
Jag har ju läst böckerna. Och ajg har aldrig gillat storyn i New moon. De får Bella att verka som den mest blåsta bimbon i världen - men filmen var asbra:D Jag älskade effekterna i förvandlingen människa varulv. Jag älskade effekterna när Edward är hos Volturi:D:D:D:D:D. Ett litet minus i filmen tyckte jag var att man tycker synd om Jacob i filmen, det skall man inte göra. I böckerna vill man bara slå ihjäl honom... Men i helhet:-P

Kära läsare, om ni inte har sett den... GÖR DET!:-D

På lördagen hade vi en liten slappardag - sov länge (satt och snackade till 3)
For iväg till McDonalds vid tågstationen och sade hej till en tjej vi snackar med på internet som var dit för att hämta en katt:-P skitsöt sådan^^

Sedan efter det får vi till Timrå-Thomas och hälsade på honom och spelade Wii^^ Mycket revligt det också, var kul att träffa honom igen - det var ju som ett tag sedan.

Lördag kväll tillbringade vi inne på Emmas rum med Transformers 1 och 2, dricka och götta:-D

Sen kom söndagen - den värsta dagen av alla....Hemresa... Dåligt väder, dimmigt, regn och slutligen bäcksvart...Men Jennelie gjorde det väldigt bra. Var i övik vid fyra (då hade vi åkt sen typ 2). Sen väntade ajg på busstation på bussen som skulle gå 16.30 till Umeå. Var framme halv 7. Då var ajg lagomt hungrig kan jag lova.-P

Men så har min helg varit:-D Helt underbar. Vad har ni gjot i helgen^^?


Kommentarer

julkonserten var toppen :)

2009-11-30 22:56:23
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!