Bok!

2009-09-16 13:49:36 / 0 kommentarer ..


Kom på en sak jag inte berättat för er mina kära läsare^^
Förklaringen till varför jag inte skriver så mycket nu för tiden.
Det är nämligen så här att för fem sex år sedan skrev jag och Tina en novell ilag under ett sommarjobb(vi hade alltid väldigt lite att göra, var mest att sitta och vakta en dörr i kyrkan tills någon kom xD)
Så vi skrev en novell ilag, som blev så jävla rolig xD.

För lite mindre en än månad sedan fick Tina idén att göra en Remaker av den:-P Så blev fallet, hon skrev om den så att grammatiken och ordvalet blev bättre. Det märktes tydligt att vi var jävligt små när vi skrev den xD.

Vi håller nu båda två på att läsa igenom den för att se vilka ändringar som skall göras och sånt, man måste ju lääsa den både en två och tre gånger liksom;). haha xD.

Sen så.... I slutet av denna månad skall vi skicka in den till ett företag som skall läsa den och kommentera ^^ Så får vi se sen vad som händer. Tycker de att den blir bra som ungdomsbok/barnbok - så ger vi kanske ut den^^

Den är väldigt rolig skall ni veta;) haha. Skrattar varje gång jag läser den;). Men det var det det^^.

KYSSAR!

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!