Dålig sömn...

2009-09-24 10:02:01 / 1 kommentarer ..


Hej hej gott folk^^!
Sitter i lägenheten nu inte fullt lika pigg och glad som jag brukar vara.
Sov jättedåligt inatt. Låg och vred och vände på mig i säkert två timmar i går innan jag somnade:-S Det var inte alls roligt kan jag lova.
Min buss hemöver går 11.25 - klockan är nu 10.00. Borde kanske ta och hoppa in i duschen så jag hinner göra allting jag skall innan. Skall till Öviks stad idag, måste hämta mitt nya leg nämligen^^.
Sen bär det av mot Husum vid två tiden;)
Kanske skriver mer ikväll nu när jag faktiskt har internet hemma med:-P
Skall snabb röja här med och sortera lite tvätt^^

Kommentarer

ah va bra att du får ditt leg;) perfect! saknar dej, va kul vi ska ha i veckan! puss puss

2009-09-25 17:04:38
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!