Fest! Och Bilder!

2009-09-21 00:21:31 / 1 kommentarer ..


Ja hörrni... Nu har jag ju en del jag har tänkt att berätta för er^^.
Var ju på GUL och kören i fredags:-p - Vid niotiden drog jag och bror iväg till Umeå.
Var framme vid halv elva och allting gick bra^^ Vi gjorde inte så mycket mer än att sitta vid datorn och ta det lugnt typ;) ganska skönt ändå. Mattias kom hem vid ett tiden och de hade haft en väldigt lyckad kväll^^

På lördagen kom Mattias polare förbi för att hjälpa oss återigen med den bärbara hårddisken - jag hade inga större förhoppningar eftersom det inte gått bra de senaste fyra gångerna typ. Men tji fick ja... Alla bilder är tillbaka:-D Glad som fan är jag !!!! Mina älskade bilder<3 <3 <3. Halleluja för karlar som kan nått om datorer!;).

På kvällen skulle vi ha fest - Trodde aldrig att det kunde bli lyckat med så mycket folk på en sån liten yta:-S - Men tji fick jag igen för andra gången denna dag:-O. Vi fick mer än plats och alla hade det über roligt:-D.
Bror var ju här med, han blir väldigt lik mig när han har druckit^^ Men han var mycket rolig skall jag säga er! Oj vad den grabben kan snacka:-p.
Roligaste kommentaren var nog när han skulle vända sig till Ann-Charlotte och säga något till henne och han säger: "Men Magdalena, ska du inte ha en öl?" xD Ni som läser min blogg ofta vet ju vem Magdalena är:-P Så ni kan ju tänka er hur mycket jag och Mattias skrattade;).

Skall lägga upp lite bilder med tänkte jag^^ Några som inte är allt för pinsamma kanske;).





Kvällen slutade inte riktigt som vi hade tänkt oss men vi var ändå helnöjda med allting:-D
En av de bästa festerna någonsin ;)!




Sen måste jag ju bara gnälla över att Patrik Swayze har dött:-O Fanns det någon underbarare skådespelare än han? Én av mina favoritfilmer är fortfarande Dirty Dancing och hans "Nobody puts baby in the corner" - kommentar, det kommer de nog alltid att vara. Samt hans "Dito"-kommentar i The Ghost.
R.I.P för en underbar skådespelare som efterlämnar stor saknad för många!

Kommentarer

hehe, gu vad kul, önskar att jag hade fått vara med och sett lillebror;) gissa om jag längtar tills den 2:a, då du älsklingblinkblink ska fara och köpa kräftor till helgen tänkte jag, haha. puss på dej saknar dej, hälsa gubben

2009-09-22 22:03:40
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!