Flickan som lekte med elden, Björn Rosenström och Gina Tricot.

2009-09-29 12:30:18 / 0 kommentarer ..



Jag och Mattias var ju på bio igår kväll. Såg flickan som lekte med elden. Efter att ha sätt Män som hatar kvinnor så hade jag ganska stora krav på uppföljaren, som inte var så bra som jag hade hoppats på.
MÄnsom hatar kvinnor är mycket mer spännande och är mer trollbunden, medans Flickan som lekte med elden har mer bokhandling och inte alls är lika spännande. Men visst var den sevärd om man har sett ettan.

Sitter här och snackar med lite folk på msn, skall strax dra ner till stan och köpa en ny mobil;) Behövs ju göras när ingen hör mig längre typ:-P, kan ju inte direkt söka jobb om ingen hör mig xD.
Skall även ta en fika ikväll på stan med Ynk och fortsätta brainstorma runt novellen som hon skriver för att skicka in till en tävling;).

Tisdag idag dessutom. Imorgon klockan 18.00 öppnar Gina Tricot i övik:-D Jag tänker befinna mig där och kolla in deras fräcka erbjudannden^^. På fredag skall ajg se Björn Rosenström på Folkets Park med Storasyster:-D Kommer att bli så skojsigt^^.

Skulle behövt diska också om vi skall kunna möblera om här xD Brorsan kom med ett förslag som vi är lite sugna på att ge oss in på och testa;) så det skall bli kul att se vad som händer;)


Betyg: 3/5

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!