Händer inte så mycket....

2009-09-07 12:18:03 / 2 kommentarer ..


Ja precis som rubriken säger så händer det inte så mycket här uppe xD Mest festande som vanligt, skall försöka ta mig hur den onda cirklen då det inte är särskilt hälsosamt, speciellt inte när man går på diet heller....

För övrigt med den nya dieten så har jag kommit underfund med att det blir mycket roligare att göra mat^^ man vet inte hur det kommer att smaka eller någoting, och det blir mer vareierande. Innan var det bara pasta här, past där, pasta överallt liksom:-P. Mycket roligare nu^^
Skall börja skriva ner recept också nu när vi har lyckats göra sån god mat flera gånger:-P

För övrigt sittr jag mestadels vid min laptop och leker med den^^ som nu till exempel;).

Till helgen skall vi till övik. GUL och kören börjar samt att bror skall troligast ha sin första spelning med bandet^^ Det får man ju inte missa:-P. Sen på lördagen ekller söndagen skall vi ner till Butsjöböle och låna en släpvagn av mattias föräldrar, ut till domsjö och hämta ett bord som vi skall få av Systeryster och Rasmus^^ Inte fel alls;) Bordet är jättefint med^^. Sen skall vi upp med det till husum där bordet skall få tillbringa sin tid ett tag tills vi flyttar ihop xD Det är för litet i Umeå, där får den aldrig plats xD

Kommer att gå åt en massa pengar till bensin men det är det fan värt! Hatar att anpassa allt man gör efter bussarna och sedan måste man stressa häcken av sig allt som oftast.

Sen har jag åkt på en förkylning, lite lagomt roligt sådär xD. Men men sånt är livet.
Vi får se vad som händer ikväll, har snart sett klart alla avsnitt som finns just nu av True Blodd:-D Finns det någon bättre serie? Åh ni som bevakar min blogg kan ju komma med förslag på nån bra serie så får vi se vad som händer när denna är slut^^

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Jävla unge jag har missta två avsnitt av True Blood :@ Nu blir jag ju svartsjuk >.<

2009-09-07 15:54:45

Hehe ja det var den klänningen som Els-Marie hade på sitt bröllop :P

2009-09-10 20:26:56
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!