Nada puff och ingenting!;)

2009-09-22 12:52:24 / 0 kommentarer ..


Sitter här och trycker i mig lite frukost medan kaffekokaren puttrar på med en väldoftande igenkännande ljuvlig lukt^^. Nam Nam;).

Händer inte så mycket sitter här och kolalr upp lite jobb och sånt för en gångs skull:-P.
Håller även på att tvätta berget av tvätt:-O Haha xD Tur att vi kom ihåg att köpa tvättmedel igår:-P.

Skall ut och ta en promenad ikväll vid sju, kanske även någon här mitt på dagen vi får se^^. Bara att slå en pling om ni skulle känna för det;) Men gärna inte alla samtidigt, kan tänka mig att kön blir lite väl lång då:-O:-P

Skall hämta ut mitt USB-internet idag med:-D Fick avin igår! Hoppas att den funkar bra nu då och att man blir nöjd^^.
Sen har Husguden säsong 6 avsnitt ett kommit ut med^^ Inte dumt;)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!